joi, 10 iulie 2008

povestea unei sirene care a aflat ca e sirena captiva

ultra marin si ultraviolete pe stanci...le adun pe toate pe pielea-mi bronzata...
de meserie sunt sirena, iar cand nu sunt in timpul serviciului planuiesc cum sa demisionez...
locuiesc intr-un acvariu...bineinteles ca nu stiam asta. am aflat de curand cand , intamplator o sticla cu mesaj in ea m-a lovit in branhii...de cand am aflat au inceput si problemele.
doctorii de deasupra mi-au zis sa ma las de fumat alge...ca cica as polua apa..ma rog, pana la urma fumez in casa mea...am inceput sa observ si oamenii care se holbeaza la mine...cum s-ar simti oare daca m-as duce si i-as privi si eu pe ei in casa lor, in intimitatea lor conjugala?
mi-au zis sa zic mersi ca mi-au facut spatiu privat pt buda...
intr-o zi am sa sparg geamul asta mare..am sa-l fac tandari si am sa ma tarasc pana la canalizare...macar sa stau in cacat...pare mai apetisant decat ochii astia bulbucati si mirati..de parca nu au mai vazut nici o data o sirena..ce sa-ti povestesc...


imi pare rau marius dar nu mai pt sa aberez

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mda, se pare că nu ne-a ajutat prea mult acvariul de azi noapte :((
Dar akm e dimineaţă & am făcut ţăndări sticla... e la fel, doar k mai rece, mai sinistru, mai elaborat... tu?