duminică, 26 iulie 2009

cina cu banane...

am o oala de ciorba pe aragaz si cu toate astea am un mare gol in stomac.
nu stiu cand a inceput totul...poate candva intre intinsul rufelor pe sarma si maturatul din bucatarie...ma rog, important este ca masa e aranjata pentru 5 persoane. nu imi amintesc care sunt persoanele dar stiu sigur ca mai am de asezat tacamurile argintate.
desi nu a sunat soneria, casa s-a umplut de fum de tigara si de chicoteli.
se aud scaunele tarasaind pe podea: s-au asezat la masa.
duc ciorba
nimeni la masa.
fumul nu mai este, scaunele insa sunt departate de la masa.
oala imi cade din maini si ciorba mea de cartofi da nastere unui ocean de buruieni aburite....
cred ca halucinez...nu mai am ce sa servesc...
imi aprind o tigare si ma sui pe masa. ma asez in mijlocul ei turceste si continui sa fumez in timp ce nivelul ciorbei de pe jos creste.
se pare ca avem la cina banane

2 comentarii:

Iuda spunea...

Hardcore oala aia:D Noroc cu masa. Dar ce s-a intamplat cand a ajuns la nivelul mesei......si mai apoi la nivelul lustrei?

Unknown spunea...

Extraordinar.... imi e dor de aceasta izolare... multumesc, ma inspiri