miercuri, 3 decembrie 2008

O FEMEIE...

as puntea sa spun despre mine ca sunt om
dar nu sunt nici pe departe asta...
doua maini si doua picioare ma fac independenta si nimic mai mult.

as putea sa spun despre mine ca sunt frumoasa
dar nu sunt nici pe departe asa...
doi ochi verzi ma ajuta sa vad si nimic mai mult.

as putea sa spun despre tine ca esti un om frumos
dar nu esti nici pe departe asa...
mainile, picioarele tale, ocii tai te fac ca si mine...
esti aproape eu

as putea spune despre mine ca sunt femeie
si e singurul lucru care ma face diferita de tine...
tu esti doar un baiat pe cand eu sunt o FEMEIE
pacat ca nu sunt femeia...

4 comentarii:

AlwaysGreen spunea...

pe care o iubesti( ...a ta){capu sus Ionica nu i asha negru bau bau:sau macar incearca ,cum fac eu ,exercitiu de autosugestie:)))

andi spunea...

la diferentierea asta nu conteaza atit miinile si picioarele cit conteaza alt falnic organ.... creierul! where'd you leave the mind? where oh where?..

AlwaysGreen spunea...

UN GAND CU FEELING !cand vrei tu ..nu vrea el ; cand vreau eu nu vrea ea;cand vrea el nu vrei tu ;cand vrea ea nu vreau eu ....ce joc de a doamne doamne...macar de ne ar indruma cu niste sageti catre unul intr unul...ca a....de scurta mai e viata asta( si ne o complicam si noi)...NICE

Anonim spunea...

doar atât: m.i.n.u.n.a.t.! Hai gata k ţi se suie la cap, femeie :)) va urma...