marți, 2 decembrie 2008

Romania, esti de vis!


1.specific ca exista un carnatz caltabos si un carnatz trandafir.
2.de aici si eternul romanesc...
3.psd-ul castiga
4.d`alde felix si d`alde bombonel sunt eternii politicieni
5.trebuie amintita si teoria conspiratiei...am ajuns la concluzia ca nu numai romania, ci intreg universul e condus de ion iliescu.pana si moartea e controlata de acest personaj mitologic... moare cine vrea el si desi eu vreau, el nu moare niciodata...
6.mamaliga conduce romania, cel putin asta au promovat ieri, 1 decembrie ,cocalarofilii aia de la protvr.
7. imnul nostru e transformat in manea si cantat de tigani..survine intrebarea: oare sntem cu totii tigani? ba, eu sunt de multe ori tiganca si de multe ori ma tiganesc...deci pas cu raspunsul
8.romanca fiind am si eu o teama.si anume: daca miclos se baseste in timp ce noi dormim cur in cur ,basina ei va intra in curul meu?
9.1 nu am votat si nici nu voi vota. desi campania vote or die a lu p diddy imi
poate aduce moartea...a, stai! nu traiesc in america! ..dar mi-as dori
9.2 bunicamea nu a votat pt ca mosu de alaturi care e pedofil(am vazut eu pe cand ma chioram pe vizor) a primit de la psd mai mult zahar , desi el poseda pensie mai mare. deci bunicamea e o razbunatoare iar eu sunt o tata care sta cu coatele pe geam..."famelie mare, renumeratie mica dupa buget"
9.3 deducem ca roamanii voteaza cu stomacul , nu cu creierul! macar de ne-ar conduce o savarina sau un ecler decat impotentii astia actuali.
10.iubesc southpark dar southparku n ma iubeste pe mine....by the way exista un episod despre nijte romani care vbesc engleza cu accent de rusia si care au nume din alta poveste...
11. mosii fac cozi :) si asta datorita lu iuda care a tinut sa ne aminteasca intr0un post! cu alte cuvinte doua la primarie, doua la prefectura, doua la piata, doua la upc unde platesc eu cablu...
12. romancele sunt femei frumoase... poate pentru aia din somalia...totusi e discutabil atata timp ce pt aia sunt mai degraba apetisante...
13. vine ziua mea si vreau psp iar eu am datorie la vecinul(nu ala pedofil)
14.romanii sunt saraci dar au toti pe blocurile care stau sa cada antene de la dolce
15.bunicamea fura perisoarele din ciorba lu maicamea si isi face si ea ciorba de perisoare...
17. mugur isarescu e sigurul om pe care i agreez in politica
19.1 bunicamea zice de fuego : "uite maica ce baiat frumosssss si ce voce placuta are"
19.2 concert mama si fiul(irina loghin feat fuego)
concert mama fiul si fiica(irina ,fuego si ficasa lu irina )
concert mama, fiul, fiica si sora geamana(irina in port poplar, fuego, ficasa si iara irina numa ca de data asta cu palarie si costum de nasha mare)
concert mama , fiul , fiica, sora geamana si o mare muie! irina in port poplar, fuego, ficasa si iara irina numa ca de data asta cu palarie si costum de nasha mare si o mare muie!)
20. nikita si naomi canta in ?!duel...duet?! iar femeile sug pula pentru un inel cu diamant, nu numa lu arabu ala wannabe arab ci la toata echipa de filmare si la rudele alora si lu nikita care are cea mai mare pula ever!
21.1 exista un mec de fitza in bucuresti(barbu vacarescu) unde lumea o arde la costumache iar angajatii de la friteuza se uita de le sare uleiul incins pe tine daca o arzi in dadasi si cu anorac
21.2 angajatii de la magazine de fitza si mai ales skateshopuri traiesc prin prisma unor vitrine si a unor etichete cu nijte preturi mult prea mari dpdv al raportului calitate pretz: nu are cumva sa iti permiti sa intrii in cautarea chietrei volcom ca imediat pitzi feminine si masculine te scaneaza...si vai di mini si di mini nu care cumva sa nu ai shoesi ultima colectie ca te si scuipa...intrebare: care e diferenta dintre ala care vinde volcom si ala care vinde salam? NICI UNA!!!!!!!(asta ca bonus la frustrarile mele)
ps: specific ca nu ma refer decat la cativa oameni...mai ales oamene...si biggy care poate imi citesti blogul, tu esti ok:))

....................................................................................

traiasca mushamaua, traiasca mamaliga, traiasca partidu!!!!

2 comentarii:

AlwaysGreen spunea...

Ionica...esti criminala!
ori criminal de originala !
dovada lu' sprite spune pe bune..(unde sprite ul a fost inlocuit cu perisoara:))))
la vremuri noi tot noi...la vremuri cacacioase ...tot voi full of shit
e trist dar traim in tara lu "papa @ drogs" (nu i formatie ,e pensionarii nostrii),in tara lu da cu cinciu',eu te am facut eu te omor,cocalarilor....ce mai ... a lu Papura Voda( de ar fi fost un Tepes...) la naiba

Anonim spunea...

tu maimutanca imi place ce ai scris..dar am o problema cu mamaliga- mie imi place- dar te sustin ptr restul, mai ales la faza cu Irina Loghin si "Fuiego"..stii parerea mea, si anume arata ca un porc :) PUUP