joi, 1 ianuarie 2009

multe au fost, putine vor veni..

tragand draperia peste singura raza de lumina, am vazut limpede; prentru prima data in viata intunericul mi-a luminat mintea...
mi-am tras sufletul ca si cand invadandu-mi propria intimitate am dat peste lucruri nebanuite. un soi de adrenalina amara m-a facut sa respir aievea printre picaturile de negura din camera.
atatea semnale luminoase am primit pana acum dar nici unul nu mi-a luat mintile intratat incat sa fac ceva in acel sens indicat.

(lumina)
...cu buzele uscate de teama, cu parul ravasit ca un savant nebun,purtand un soi de toamna: un portret inchipuit de o tanara blonda aproape cocheta si implicit aproape femeie...

(intunericul)
un nou an cu multe posibilitati
o minte noua cu si mai putine celule
un nou intuneric ce nu tine cont nici de data si nici de anatomie
m-am hotarat in sfarsit ca o oglinda sparta, o vorba in minus, o haina mai putin si un zambet in plus inseamna....



FERICIRE

Niciun comentariu: