sâmbătă, 17 ianuarie 2009

prajiti vs inghetati

stii cum trec verile? asa ca tine...
daca tin bine minte , am avut ceva verisoare; stiu ca la un moment dat am incetat sa le mai numar pt ca nu prezentau prea mult interes..eram atat de proasta la matematica incat nu am reusit sa am o familie.. in fine, verisoarele descriu cel mai bine verile mele: rare si repezi
m-am nascut iarna si mi-a crapat inima de frig. MI-A CRAPAT INIMA DE FRIG, INTELEGI?
mereu am fost invidioasa pe varatici! cu parul lor ars de soare, cu pielea aia a lor bronzata si mereu umeda, cu buzele alea carnoase si insetate...parca miroseau a caldura si a fructe...parca miroseau a OM!
oamenii se ating vara, sudorile lor se impreuneaza pentru a se racori.oamenii se tin de mana! oamenii fac copii vara si copii lor cresc sa se iubeasca intre ei....
pe de alta parte, eu din iarna in iarna, cu mainile inghetate, cu buzele vinete si cu genele grele de inghet ma car pe mine in timp ce car si zapada de pe ghete.
unde e intimitatea in iarna?? nu exista asa ceva..m-am convins! iarna e alba si rece..e ca si cand ai juisa in frigider...aia e iubirea pe timp de iarna... oameni lipiti di cauza ingetului de stalpi, de masini, de blocuri. dar nici o data unul de celalalt...un banc de sperma si ovule tinute la rece.........
un frigider cat lumea asta de mare... asa e iubirea pe timp de iarna....

apoi vine vara si tu iesi din casa...
si eu tot cu frigul raman...
ma intelegi?





dar ea nu intelegea...ea se nascuse vara si avea parul blond, mereu ars de soare

Un comentariu:

x spunea...

prefer prajeala superficiala de vara...nu ramasitele,rebuturile si raceala solemna, toate oferite de "ruda saraca"-iarna...