luni, 27 aprilie 2009

JOC

miroase a iarna fugind de primavara. si toata alergatura asta ridica un nor de praf amestecat cu . mainile reci incep a se dezgheta si tot ce era pana mai ieri vinetiu acum incepe sa se bronzeze.
alunga iarna si primeste vara. e ca atunci cand pierzi una si catigi una.

au trecut prin multe veri tinandu-se de mana. se tineau atat de strans incat picurau asfaltul cu siroaie de transpiratie. piele pe piele. degetele cu unghii pictate in culori.
fa-ma vara si am sa-ti daruiesc iarna in schimb!
fura-mi soarele din ochi, ia-l tu si oglindeste-l inapoi in mine.
hai sa ne jucam!
in zapada sau in nisip. mie imi e tot una!
imi place sa-ti miros parul proaspat spalat si imi place cand te joci in lut si te murdaresti.

ochi in ochi, lipiti de somn..asa imi place sa te regasesc cand inchid ochii si ma gandesc la tine.
acum dorm singura si imi e dor de ochii tai in care se oglindeste soarele pe care l-ai furat de la mine.

Un comentariu:

Rox spunea...

ce frumos!!!