joi, 4 iunie 2009

sa te simti frumos pentru ca esti cu adevarat asa

cumva viata bate filmul
si chiar daca plang cand ascult katy perry consider ca sunt mai mult decat o actrita de telenovela
imi pasa de modul i care ma imbrac si de felul in care imi creste parul. imi pasa de mascara chiar daca unii cred ca viata mea este o mascarada
imi place sa mananc mancare chinezeasca mai ales atunci cand am cu cine sa o impart si mi-ar placea sa nu mai fac intoleranta alimentara..
ma incalzesc la gandul ca a venit vara si ca roni imi face pedichiura cu roz bonbon...
degetele, degetele, degetele si slapi
...restante fara numar si numere fara restante
ziua copilului transforma fetele in maimutele la mare...
scoici si nisip, perpeliti de soare pe sezlongul stingher...vama veche nu suge chiar atat de tare
multumesc pentru cele de mai sus insirate si pt toate celalalte secvente din creierul meu pe care le cinstesc si le rememorez

Niciun comentariu: