vineri, 10 februarie 2012

ma reintorc cu rusine...

credeam ca perioada mea de exteriorizare a luat sfarsit...credeam ca sunt fericita..ciudata fericire totusi , ca de atata fericire mi-a murit simtul artistic , m-am ingrasat si m-am crizat, am suferit si m-am dat cu capul de toti peretii...
stiti voi, am crezut( ca majoritatea dintre noi) ca fericirea e ceva ce vine din exterior...in anii astia am aflat ca nu e chiar asa.
l-am avut si pe EL...l-am si trimis la plimbare...l-am vrut si inapoi...nu-l mai am..il are alta...
dar eu n-am stiut; si nici ea sau el nu stiu:
nimic din exteriorul nostru nu ne influenteaza starea de spirit; noi suntem singurii care ne facem bine sau rau..

asta doar ca sa fac introducerea

brand new banana
brand new feelings

2 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Poate nu a fost sa fie El!

Un weekend excelent sa ai!
Corner of heaven

Ioana Banana spunea...

poate...