luni, 5 noiembrie 2012

hello hello can you here me?
your love is deadly
i'm nothing without you

iti place sa ma stii pierduta
iti place sa ma stii acolo, asteptand
ai asteptat vreodata?
ai asteptat sa se intample lucruri? sau te-ai dus mereu si ti-ai cerut ferm partea ta?
as pleca. plec! mai bine mai raman. as mai ramane putin. poate ai sa ceri si partea ta din mine
o poti cere si altfel decat ferm. ti-as darui-o de pomana daca mi-ai da partea mea chiar si contra cost.
te-as cumpara, te-as astepta, te-as imbratisa, te-as privi, te-as iubi.

vreau sa dansez cu tine. imi doresc atat de mult sa dansam. am pregatit muzica. imi canta in cap o piesa de cand te-am intalnit.

m-as prabusi. ma prabusesc.
nimic din ce faci nu ma indeparteaza
totul ma apropie

nici macar nu trebuie sa existi. nu trebuie sa fi

oare stii ca esti al meu?


Niciun comentariu: