miercuri, 30 aprilie 2008

papucii mei zambesc larg


mergi cu ochii atintiti in asfalt...timid, mai ridici pleoapele si fara ezitare te ascunzi iar in asfaltul care pare sa fie una cu fiinta ta...oare sa fii facut din asfalt??!! auzi intamplator o discutie: "nu am bani, ma fut, ma cac, nu mai am tigari...".Ce frumos vorbesc papucii acestia colorati,gandesti tu...si brusc iti aduci aminte ca nici tu nu mai ai tigari...treci mai departe, iti pui castile in urechi,injuri playerul, care refuza sa se aprinda, cu voce tare(poate,poate te-o auzi vreo pereche de papuci si iti va face cadou un player nou)...si iata, merge!...nu te-a parasit!!!!incepe un "long to go" de la From autunm to ashes...grabesti pasul...nu iti pasa de papucii din jur pt ca oricum nu mai auzi comentariile...si oricum nu ai nevoie de ei pt ca playerul tau merge acum...totusi iti faci curaj si privesti in sus...aham..."deci azi e soare"...cand totusi cobori privirea cu ceva mai jos vezi FETELE...sunt asa ridate si triste...grimase in loc de zambete stau pe buzele lor...Ce pula mea ati iesit din casa???!!!
"as vrea sa ma agat de un zambet sa-mi tina cald"(Chester-asta e piesa care canta in continuare)...dar eu de care zambet sa ma agat??!!nu vad nici unul...ametesc de la prea mult slowmotion si brusc privirea mea se imprastie dinnou pe jos..e mai bine aici...papucii mei cel putin zambesc larg!!!!

Niciun comentariu: