miercuri, 30 aprilie 2008

printe randuri


astazi m-am citit pe mine..mi-am citit interiorul cu tot cu suflet si mate, cu tot cu simtiri si nesimtiri...sunt asa o boema, vorba lu miclos...m-am boemit la creier rau de tot...poate am sa incerc acum , in casa noua, o schimbare de perspectiva..pana la urma, presupun ca e ok sa te reinventezi ori de cate ori ai ocazia...apogeu sau declin...nu, nu, nu despre asta e vorba...e vorba ca m-am plictisit de mine....si daca incep sa ma plictisesc si de voi e grav....blogurile mele batrane de pe 360 au u parfum greu de naftalina...se trage de la suflet...asa ca, acum ca m-am mutat am sa deschid larg geamul si am sa imi aerisesc toata fiinta mea imbacsita

Un comentariu:

Nicole spunea...

imi place cum scrii...e f sincer...
intamplarea face ca inainte sa imi fac blogu' aici, aveam unu' pe 360...si am mutat toate posturile...mi-erau prea dragi :) o parte din mine...