marți, 18 noiembrie 2008

daca as putea sa am tot ce imi doresc

daca as putea sa am tot ce imi doresc, te-as avea pe tine acum. te vad stand pe pat plictisit si flegmatic...eu pare-mi-se ca stau pe jos, turceste, cu barbia in palme...ma uit la ceva...la orice alceva,dar nu la tine...mi se invart ochii in cap...
daca as putea sa am tot ce imi doresc m-as intalni cu tine in tramvai atunci cand mi se face dor...tu stai in spate cu gluga trasa peste frunte. eu urc si ma prinde controlul..parca vad cum ma salvezi din ghiarele sistemului(asa cum ai mai facut-o si pana acum)
daca as putea sa am tot ce imi doresc, te-as avea 25 de minute legat de un scaun cu un calus in gura...asa as apuca sa iti spun ce imi dorec cu adevarat sa am...

Un comentariu:

AlwaysGreen spunea...

punct mort ..si de la capat (ciclul iubirii sau principiul dominoului:)
E FIRESC
keep ur head up !k pionierii ..tot inainte Joanna ;)))