luni, 30 iunie 2008

despre iubiri noi...care acum au devenit iubiri mai vechi


si eu ce sa fac daca m-am indragostit de tine?
cum as putea eu sa iti zic asa ceva cand abia ne cunoastem, cum as putea sa sper ca ai intelege asa reactie...oricat de cheesy ar suna, simt ca te cunosc de o viata, inca dinainte ca sufletul meu sa ia forma trupului pe care mi-l-am contosionat pe o bancheta timp de 8 ore...simteam totusi ca ma indrept spre ceea ce cautam iar in asteptarea mea, urmaream mereu pe geam forme sau lucruri care pareau sa semene cu ideea mea despre tine...imaginile se miscau prea repede in cursul grabit al trenului iar tot ce imi era dat sa vad si sa inteleg erau rand pe rand statiile luminate... Craiova,Drobeta Turnu Severin , Baile Herculane, Caransebes , Lugoj ...
8 ore...si dupa 8 ore ti-am simtit prima data parfumul ti-am perceput prima data lumina si am putut sa-ti imbratisez toata fiinta, sa iti simt pulsul...aveai o nota grava in glasul prafuit de masinile care treceau agale pe strada..simteam ca asfaltul are sa imi inghita picioarele de placere...de placere ca veneam cu sufletul curat si cu papucii curati dintr-un oras de mizerie
si ne-am privit drept in ochi
si care va fi s fie miscarea acum? sa imi spui tu mie...pt ca eu m-am confesat si am fost si femeie si am aruncat la cos gunoiul si m-am machiat si am incercat sa mananc frumos fara sa fac firmituri si am asteptat tacuta...am asteptat atat de tacuta incat nu ai auzit strigatul din mine...si tipa ce-i drept ,de simteam ca am sa innebunesc...

Niciun comentariu: