sâmbătă, 14 iunie 2008

doar erai sub nasul meu...imi pare rau ca am calcat pe tine

cred ca abia imi crescuse parul pe picioare..era funny totusi...a fost amuzant azi cand mi-am adus aminte ca la 13 ani mi-a venit ciclul, poate erau 12 totusi...atunci am prins aripi pt prima oara...am prins aripile pe chiloti, aripile care sunt "alwayz" cu mine, luna de luna si alteori luni de zile...

cred ca pe tine te-am cunoscut dupa ce nivelul de hormoni crescuse bine, asta se intampla prin clasa a 8 a...era foarte crescut chiar, pt ca toate loviturile alea brutale peste cur si tate ma motivasera bine...

si te-am vazut atunci...eram ascunsa dupa bar si faceam ilegalitati de care eram foarte mandra: fumam o tigara ceruta..aveam vreo 16 ani, eram a 10 a la liceul de stiinte ale naturii emil racovita si asteptam sa se intample ceva cu viata mea...
si s-a intamplat

de cinci ani incoace ne cunoastem
sase luni de zile am fost mici
apoi am crescut pe nesimtite
am plecat cu fiecare noua iubire, sau dupa caz neiubire
dar am ramas mereu impreuna
abia acum ne-am hotarat fara macar sa vorbim despre

si cand ma gandesc ca totul a inceput cand m-ai pupat pe garii 518
nu stiu cand mi-a placut de tine, poate nici o data, poate nici acum nu imi place, sau poate acum imi place la nebunie. nu ma gandesc nici cand daca te iubesc sau nu.
suntem simplii si frumosi, cam autisti ce-i drept si o sa fim si mai autisti cand o sa ne mutam impreuna.

probabil ca te iubesc

si probabil ca ma iubesti si tu la randul tau

dar asta e irelevant atat timp cat peretii au o rezonanta cutremuratoare iar intunericul apare caldut.

dimineti frumoase, doamne cat am mai pierdut cautand iubire la oligofreni si impotenti psihic.
dimineti frumoase, va iubesc!

Niciun comentariu: