luni, 13 octombrie 2008

baloane si tomberoane

am 20 de ani 8 luni si 13 zile.
am o zi jumate de cand am uitat sa zambesc.

baloane de sapun. asa au fost visele mele. veritabile baloane de sapun. s-au spart rand pe rand...culori schimbatoare, nisipuri miscatoare, simfonii surde, priviri tampe.
a fost si soare. un soare mare acoperit de un nor cenusiu si mai mare. atat de mare incat ma umbrese si acum.
ma intreb ce mai poti face cand ai avut si nu vei mai avea...ce mai poti face cand zgarieturile de pe retina sunt imagini menite sa-ti futa somnul, sa-ti futa muschii responsabili cu zambitul...
cu totii o avem. o avem si o tinem bine. o tinem atat de bine incat la primul tomberon o aruncam. si dupa nici doi pasi te vezi deja alergand inapoi sa ti-o recuperezi. dar vaaaaaaaaaaaaai!!!! altul ti-a luat-o deja. si stii si stie si stiti amantrei ca tot la gunoi va ajunge.
e ca o ruleta ruseasca. speri doar sa nu fi tu cel care va ajunge in tomberon.
respectul fata de fiinte. fiindul e doar pentru a umple spatiile. fiintele sunt doar de aruncat la gunoi. arunci un mar, arunci o tigara, ii arunci pe altii si in final te gasesti aruncandu-te pe tine, discret, cu doua degete.
sa stii ca te-am iubit. daca iubirea exista cu adevarat. daca nu, eu tot te-am iubit si pentru tine am inventat sentimentul acesta.
nu fii demn de el! nu fii demn de mine si nici de noi. fii demn de tine! inventeaza o iubire care sa se muleze pe tine cum se muleaza o manusa chirurgicala pe mana unui chirurg.
opereaza cu viata ta. opereaza numai cu prezervativ si daca poti fute-te pe sine!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Doamne cata durere in suflet ai...nu pot sa cred.Refuz sa iti mai urmaresc blog-ul...ma jur!

Anonim spunea...

Totusi ma bucur ca nu ne-am mai vazut de mult,ma bucur pt atat de multe lucruri si vezi totusi mie mi-se face dor de tine.Ciudat.
Probabil asa tindem sa ne intoarcem in trecut tot timpu. Dar reclama aia la connex cu viitoru suna bine? Pacat de ea, transmite si ea un mesaj sublim. Ai 20 de ani 8 luni si am uitat cate zile, o sa ajungi la o varsta... nu prea indepartata la care o sa inebunesti... sau pur si simplu te maturizezi... suntem oameni asa suntem facuti sa fim parsivi, rai, dulci, buni cu cine nu trebuie. Daca in fiecare zii te macina o intrebare si tinta intrebarilor tale tinde spre acelasi subiect (dragoste, prieteni , bani) inseamna ca ar trebuii sa scrii o carte, dar consideri ca tu ai citit indeajuns de multe carti sa poti sa te incumeti?! Exista si critici literari, am cunoscut eu una si cea mai dulce vorba a ei era Nemernicule restu erau comparatii cu "scarba, cretinoid si paranoic puturos" si nu mi se adresau mie doar vedetelor din carti. Ce zici te apuci sa iti traiesti viata fara sa mai faci pe victima societatii sau stai pe net?!:D
p.s. ma semnez cu anonim sa nu imi fac reclama (buna/proasta) pe carca ta ;)