marți, 14 octombrie 2008

proza subiectiva nu e un pacat!

fictiune. fictiune. si da, intr-adevar, o doza din intamplarile personale. scriu la persoana a 1 a pentru ca am senzatia ca asa ma adresez mai bine tie...lor...
oricum eu scriu pentru o mana de persoane..
recunosc ca mi-ar fi placut sa traiesc la intensitatea cuvintelor de pe blog. exagerez de dragul hiperbolei si folosesc cuvinte vulgare de dragul meu. daca exista intr-adevar lucruri adevarate sunt nume, date, eventual franturi de amintiri. daca exista lucruri verosimile acestea sunt toooooootul pana la punct , virgula si alte semne de punctuatie.
ce nu ar da o femeie sa traiasca ca o eroina trgica? ce femeie nu asteapta dragostea adevarata?
multe dintre blogurile mele sunt manifeste la adresa acestor sentimente mondene(ca atfel nu stiu cum sa le spun).
blog adevarat a fost cel despre inmormantare. sunt cele despre gagicile mele, despre faptul ca mam tuns.
nu spun ca nu as afea o minte bolnava si nu ma scuz nic in ruptul capului.
eu vad prin ochii mei verzi o lume buna ce-i drept insa imi place sa o porcesc de dragul epittelor si metaforelor.
si cel mai ciudat este ca scriu pentru tine domnule sau doamna! pentru tine, pentru un necunoscut..simt totusi ca imi esti drag/a
si sper sa te auda dumnezeu, vreau sa ma maturizez!!!
cat despre numarul de carti pe care lam citit...am sa stau sa fac o lista...
(specific de acum ca sunt jenant de putine)

2 comentarii:

Anonim spunea...

băi, sunt dintre ăia care cred că poţi să şi omori un om fără să ai vreun motiv temeinic (sau mobilul crimei, cum se spune). "a nu se scuza", doar "a se putea"!!! Aşa şi cu scrisul tău pe blog. Chiar nu văd la ce-ţi trebuie motiv, sau cărţi în bibliografie, sau standarde puturoase fixate de minţi creţe care se semnează cu "anonim". Dap, am vazut acu' comentariile anonimului tău. Ce căcăcios: ""îţi trăieşti viaţa sau stai pe net?" Poate că tu îl cunoşti, rezultatul e acelaşi: loser!
Şi nu, chiar nu e un păcat. Păcat e să spargi seminţe pe margine ca bou' hehehe ;)

Anonim spunea...

Poate te-ai bagat in seama ca te-ai simtit marginalizat.Bafta tie filozofule.Eu nu mai imi bat capu ca deja m-am plictisit de distractia asta la plictiseala.:* pe amandoi