miercuri, 8 octombrie 2008

connecting...

spune-mi ce e in sufletul tau!
pt ca e mult prea intuneric acolo. si nu pot vedea! sau daca nu vrei sa imi vorbesti sau ai ramas fara vorbe pt ca le-ai lasat pe toate pe foi aruncate ,aprinde-mi o lumanare sau becul(daca esti atat de avansat in tehologia sufletului).
uita de unghiile mele rosii, cu oja sarita. uita de formele mele grasute. uita de curelele si hainele mele extravagante. uita ca imi pun gene false sau ca imi vopsesc botul roz. uita ca nu ascult muzica ta. uita de gustul de fum mentolat. uita de desenele mele urate. uita te rog de panica de la volan si te rog uita de cat de penibila sunt acum.
adu-ti te rog aminte doar de restul. daca ramane un rest la scadenta.
scade toate astea si uita-te la mine...Ce vezi domnule!? mai vezi ceva sau un gol imens iti inunda retina?
oare cum sunt eu in raport cu tine. oare ce culoare am eu pusa langa ceilalti?
in spectrul luminii tu esti lumina iar eu sunt o culoare care vrea sa fie descoperita.
poate sunt rosie, imbujorata si proaspata. la fel de bine s-ar putea sa fiu galbena, livida.
oricum as fi mi-ar placea sa ai o parere.
si atunci as stii daca are rost sa plec sau nu cu 41.

3 comentarii:

AlwaysGreen spunea...

un cupid a tintit /un cupid a ratat..si totusi un cupid a ranit! ce paradox

Anonim spunea...

Esti om asta conteaza uita supararile si mergi mai departe, 41 poate fii prea plin doar cand vei fii gravida vei avea un loc rezervat. Pana atunci te rog ia un loc in picioare!

Anonim spunea...

si acelasi anonim spunea... crestem ne maturizam incercam din rasputeri sa intelegem tot ce se intampla, nu citim carti ca nu ne plac nu vrem nimic greu vrem totu simplu...pe tava...banane la tava. Daca nu se poate atunci continuam, dar uite ca si coaja de la banana aluneca rau si daca o nimeresti poti sa iti spargi capu. Ce chestie, e doar o rana o cicatrice uiti raul, razi, dar cicatricile raman. Atunci pui si tu o coaja de banana altuia sa vezi cum e. Te doare cand vezi ca a cazut si respectivul/respectiva,dar poate asa e viata tarfa si daca viata-i tarfa aduceti-o la noi :).