miercuri, 3 septembrie 2008

asta mi-s

da, recunosc: multe dintre trairile mele sunt aici, pe blogul asta de doi lei, cu pozele mele de 2 lei si cu formularile mele de 2 lei.
nu imi e rusine, desi poate sunt o ieftina, la fel ca cele de pe pitzipoanca.org. imi asum ceea ce sunt.
as vrea sa fiu mai mult, sa traiesc mai mult, dar ma bucur zi de zi de ceea ce mi se da, si sincera sa fiu nu primesc chiar asa putine de la viata. primesc muzica, primesc sansa de a scrie, primesc dragoste de la oamenii care conteaza si ura de la cei care au contat si inca mai dainuie prin fiinta-mi.
in plus am un sac doldora de vise: visez ca o sa impartim apartamentul, tu acela care meriti, care in tot timpul asta, indiferent de cate am facut ai stiut ca asa sunt eu. visez ca o sa fiu faimoasa, visez ca am sa scriu o carte si ca am sa plantez un copac....
nu sunt saraca si nici nu voi fi vreodata. sunt eu: banana si am un comando destul de tare;))

Niciun comentariu: