joi, 25 septembrie 2008

writter`s block

as scrie dar pentru prima data nu simt nimic. am amortit din cauza frigului de afara. sunt ca fetita cu chibriturile. as aprinde flacara dar am mainile degerate. muzele se perinda prin fata mea insa cumva reusesc sa raman imuna. Vad, va vad, zi de zi, minut de minut si totusi cuvintele nu exista. inainte existau si se perindau prin mine pana gaseau placuta pe care scria exit. acum in interiorul meu e un blocaj teribil. seamana cu intersectia de la lujerului la 8 dimineata.
pe prezentul il scriu din inertie. insa ce nu stiti voi este ca ma opresc la fiecare cuvant si constat ca am scris cu totul altceva decat trebuia.
ultima propozitie va fi una necorectata....

faceti ceva va , maimutatitiva numia sa ma ajutati sa scriu desper voi


trist, nu?

Niciun comentariu: