miercuri, 10 septembrie 2008

patul fiecaruia...


stiu un loc magic, un loc unde fiecare se stie in siguranta...
un loc la intersectia intre bine si rau
intre vis si realitate
intre sacru si profan:
PATUL FIECARUIA
omul negru zace sub pat dar nu va putea sa te traga de picioare atata timp cat ele se afla intre asternuturi. aici esti treaz si totodata adormit. ptul iti cunoaste visele dar si cosmarurile. te stie pe dea`ntregul. te-a simtit gol si imbracat in hainele cele mai frumoase in timp ce iti puneai papucii. iti e iubit, e ca si cum te-ai fi sarutat cu el atunci cand , noaptea, in somn, ai balosit perna. umbra ta se aseaza odata cu tine in el. nu exista ungher al corpului sau a sufletului pe care sa nu-l fi revarsat in pat

patul tau iti e dragoste, prietenie, ragaz si neliniste. iti este mereu aproape si mereu la fel de confortabil.

Un comentariu:

AlwaysGreen spunea...

cuibarul meu sau ultima cazemata..
i feel you..
desi partea cu ..imi e iubit ..da cu virgula la mine :))
in pat ma simt si eu imbratisat ,simt si eu caldura..ce chestie..desi sunt guvernat de zeul soare....h,mmm...yeap
dar in acelasi timp i am also the Boogieman...sucks i know..la naiiiiiba