joi, 18 septembrie 2008

de dragul tau...

nu e cazul si stii ca nu vrei... iti e groaza, iti aprinzi o tigara; pufai trei fumuri, insetat. defapt vrei doar sa mai amani momentul... gata, ACUM! si incepi. incerci sa iti amintesti exact momentul big bangului.

INTROSPECTIE:

boschet fiind trolee cutreieram si se intampla deseori sa mai bagi si cate-un somn. se intampla si acum, dar nu mai intervine nimic spectaculos. poate doar momentul penibil cu nebuna care iti asculta si respectiv comenta convorbirile telefonice, in timp ce isi picta unghiile cu albastru. pentru ea ai alte sentimente.

derulezi repede, oricum nu ai prea multe de derulat.

pauza. stop.

incepi cu stangul, termini cu stangul. esti ca un veteran de razboi. ti-ai pierdut dreptul intr-un mod eroic. defapt l-ai folosit atat de mult alte dati incat acum , cand chiar ai nevoie de el, e mort, putrezit deja probabil...
pe parcurs primesti bon de ordine: nr 12
nu e nici la inceput dar daca te gandesti ca exista o infinitate de numere, nu e chiar atat de rau.
ti-ai fi dorit sa fi nr 1. la dracu! macar o data. la scoala ai luat cel mai mult premiu trei, in rest mentiunea 675 si altele. la job maxim un 9.
gandesti ca macar la chestii dinastea metafizice sa fi de 10 ar fi fain, dar nu esti
,deci pula: la chestii de muritori muie, la chestii de zei muie

traiesti intr-un purgatoriu continuu. e atat de dezordine in purgatoriul din care scriu acest mesaj ca imi vine sa borasc. drept urmare constat ca eu nici la chestii casnice nu is de 10

telefonul suna, clar nu sunt eu pt ca eu sunt aici, acolo si peste tot. e de cacat. zambesti ca sa nu plangi si acum cand ar trebui sa plangi zambesti iar. s-ar zice ca esti fericit...si esti, asa zice lumea, clar esti. cum altfel?

tu stai fericit asa cum te-a lasat. el e fericit ca nu traieste cu o telenovelista si tu esti nefericita ca nu esti telenovelista pt ca alora le merge bine intr0un final. cu alte cuvinte ajung spre sfarsit sa obtina ce vor.

tu stii clar ca nu vrei nimic. defapt vrei dar stii ca nu poti avea. si ajugem dinou la capitolul MUIE.
stiai clar ca toate se rezuma la un telefon si vazusei clar ca cine te apela se prezenta sub numele de dezamagire. ai raspuns! te-a pus dracu sa raspunzi!! si de aici pana la muie nu a mai fost decat un pas.
iti tot repeti ca daca ai fii mai altfel te-ar aprecia, ar vedea in tine o zeita afrodisiaca superba care merita tot ce e mai bun. MUIE! nu a reusit nici macar sa vada ca esti sirena, ca ai coada ca si tie iti plac baloanele, mai ales cele de sapun si ca esti sensibila chiar daca ai ascultat in copilarie cradle of filth.
nu a vazut ca obosesti cand trebuie sa mergi repede sau ca iti place sa savurezi tigarile fara a fi judecata ca fumezi. nu a vazut ca ti se poate citi in ochi cand iti place sau nu ceva si cu atat mai putin , nu a vazut ca te doare ca dracu sa fi tom din tom si jerry.
iti place egocentrismul, dar nu al lui. iti place al tau, iti place cel al prietenei tale care rasfoieste reviste alene. iti place cel al mamei tale care face jogging pe banda rulanta in fiecare zi la ora 8 seara. iti place cel al fratelui tau care cumpara muzica dupa coperta albumului. ti-ar fi placut si al lui daca in centru ai fi fost tu.
stii ce as fi desenat eu pe un post stick? as fi desenat o banana....asta as fi desenat. mi-ar fi placut teribil...
oricum mie imi place maioneza cu vinete si mi se pare cea mai tare mancare ever. afla ca putin imi pasa de v cu c si r

5 comentarii:

Anonim spunea...

poti fii ce vrei tu ... lumea in care traim e magica ... dak vrei sa fii o sirena frumoasa ... poti fii ... dar ai nevoie de un pegasus care sa te poarte peste uscat ;))

Anonim spunea...

...mă faci să nu mai pun în veci gura pe banane… sau în orice caz să nu le iau cu Xanax k se neutralizează :D glumesc
de fapt cred că intuiesc 2 texte într-unul: până la... şi după „ajungem din nou la capitolul MUIE” :))
...recunosc că mă simt mai afin cu prima parte, aia mult mai sumbră şi în acelaşi timp mai grea, grea nenică, îmbibată de pesimism (ca doctrină despre cât de de’ampulea e făcută lumea şi locul tău în ea). Ba chiar mi-ai luat minţile cu nişte imagini, cuvinte… se simte Splaiul Independenţei nr. 204, orice ai zice ;)
iar apoi, în a doua parte, ai redevenit muritor, mediocru (nimik nasol, doar constatare), te-ai raportat la mediocritatea LUI şi la un tip de dezamăgire mult prea des întâlnit ca să mai valoreze ceva…
îmi e groază de cât poţi fi de noptoasă, aşa că-mi aprind câte o ţigară şi te re-re-re…recitesc
Full stop :)

Anonim spunea...

eu cred k o sa moara planeta in maxim 4 ani, raportandu-ne la mai multe previziuni si evenimente, asa ca.... nimic nu mai conteaza :D

o sa urmeze o mare plictiseala, asa k sa ne bucuram de tot cacatul in care ne scaldam acum, k n-o sa-l mai avem nici p-ala

AlwaysGreen spunea...

..tare ..ce mai..inainte sa intru pe pagina ta ,halit am vinete !SERIOS..SA MOARA BIBI ...
in schimb maioneza imi lipseste cu desavarsire..!:(
e coplesitor..da'..am fost si eu la vremea mea un mic dobitoc..:))
acu incerc nebunia ..:)))
e trist ! dar tine minte ..roata e intotdeauna rotunda..sa fii tembel sa crezi ca e patrata sau are alte forme!
http://www.youtube.com/watch?v=Xxlnk_JC-Gw&feature=related
probabil ar trebui sa te comporti precum ingana tipa in melodie,,
dar asta inseamna viata oare?sa fim prea orgoliosi si sa ne jucam unii cu altii si cu ceea ce simtim..
rahatul e altul mereu ..depinde ce bagam in noi zilnic..si cu love ul tragem chiar tragem apa?!
..si totul are diferite si multe sensuri
ioana

AlwaysGreen spunea...

kakat romanesc ..dar are un farmec aparte..!